Frequently Asked Question

> Συμπλήρωση ενός Δελτίου
Τελευταία Ενημέρωση πριν 3 χρόνια

Κάνουμε κλικ στο "Άνοιγμα νέου αιτήματος" (1). 

Συμπληρώνουμε υποχρεωτικά το e-mail μας και το Ονοματεπώνυμο μας (2). 

Επιλέγουμε το "Υποστήριξη στα Ελληνικά" ή "Υποστήριξη στα Αγγλικά" (3) για να δηλώσουμε σε ποια γλώσσα θέλουμε να εξυπηρετηθούμε. 

image

Στις "Επιπλέον Πληροφορίες" (4), αν το κρίνουμε απαραίτητο συμπληρώνουμε και ένα τηλέφωνο καθώς και τον Οργανισμό (δημόσιος φορέας, εταιρία, οργάνωση κτλ) που προερχόμαστε. Αν είμαστε μέλη του ΕΚΠΑ, συμπληρώνουμε το τμήμα ή την υπηρεσία στην οποία φοιτούμε ή εργαζόμαστε.

image


Στην Καταγραφή Προβλήματος βάζουμε ένα τίτλο (5) που να περιγράφει το αίτημά μας ξεκάθαρα και στην περιγραφή (6) προσπαθούμε σύντομα και περιεκτικά να το αναλύσουμε. 

Για τη διευκόλυνση μας, επιλέξτε το είδος του προβλήματος (7) από την προκαθορισμένη λίστα επιλογών. Μπορείτε να επιλέξετε και πάνω από ένα αν ταιριάζουν περισσότερα. Αν δεν ταιριάζει κανένα, παρακαλώ επιλέξτε "Άλλο". 

Επιλέξτε τη Βιβλιοθήκη στην οποία απευθύνεται το αίτημά σας (8). Σε περίπτωση που δεν απευθύνεστε σε Βιβλιοθήκη αλλά σε άλλη υπηρεσία ή γραφείο της Διεύθυνσης Βιβλιοθηκών (πχ Γραμματεία Διεύθυνσης, Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών κτλ) παρακαλώ επιλέξτε "Άλλη υπηρεσία εκτός Βιβλιοθηκών". 

Συμπληρώστε το κείμενο CAPTCHA που εμφανίζεται στην εικόνα. (9) Οι χαρακτήρες είναι ΠΑΝΤΑ στα αγγλικά και πάντα κεφαλαία. Το "0" είναι πάντα μηδέν και ποτέ το γράμμα όμικρον. 

Πατήστε το Δημιουργία Αιτήματος (10) για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. 

image

Για την καλύτερη παρακολούθηση των δελτίων σας προτείνουμε να ανοίξετε ένα λογαριασμό στο Helpdesk. 

Παρακαλούμε περιμένετε!

Παρακαλούμε περιμένετε... θα πάρει ένα δευτερόλεπτο!