Frequently Asked Question

> Τεχνική υποστήριξη για Βιβλιοθηκονόμους
Last Updated 3 years ago

Κάνουμε κλικ στο "Άνοιγμα νέου αιτήματος" (1).

Συμπληρώνουμε υποχρεωτικά το ιδρυματικό μας e-mail μας και το Ονοματεπώνυμο μας (2). Χρησιμοποιούμε πάντα το ιδρυματικό μας e-mail (της μορφής username@uoa.gr και όχι username@xxx.uoa.gr). Αιτήματα από μη ιδρυματικό e-mail θα απορρίπτονται. 

Επιλέγουμε το "Υποστήριξη για Βιβλιοθηκονόμους" (3)

image

Στην Καταγραφή Προβλήματος βάζουμε ένα τίτλο (4) που να περιγράφει το αίτημά μας ξεκάθαρα και στην περιγραφή (5) προσπαθούμε σύντομα και περιεκτικά να το αναλύσουμε.

Συμπληρώνουμε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας (6) σε περίπτωση που είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε δηλωμένο στην υπηρεσία. 

Για τη διευκόλυνση μας, επιλέξτε το είδος του προβλήματος (7) από την προκαθορισμένη λίστα επιλογών. Μπορείτε να επιλέξετε και πάνω από ένα αν ταιριάζουν περισσότερα. Αν δεν ταιριάζει κανένα, παρακαλώ επιλέξτε "Άλλο".

Συμπληρώστε το κείμενο CAPTCHA που εμφανίζεται στην εικόνα. (8) Οι χαρακτήρες είναι ΠΑΝΤΑ στα αγγλικά και πάντα κεφαλαία. Το "0" είναι πάντα μηδέν και ποτέ το γράμμα όμικρον.

Πατήστε το Δημιουργία Αιτήματος (9) για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

image

Για την καλύτερη παρακολούθηση των δελτίων σας προτείνουμε να ανοίξετε ένα λογαριασμό στο Helpdesk. Ο λογαριασμός αυτός δεν σχετίζεται με τον λογαριασμό εκπροσώπου που πιθανώς να έχετε. 

Please Wait!

Please wait... it will take a second!